Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Saturday, August 16, 2014

Laiendasin ja korrastasin lillepeenart

Kuna ilm muutus talutavaks, siis võtsin majaesise peenra käsile.  See oli suure kuivaga väga ülekäte läinud. Olin iiriseid liiga palju üksteise hulka toppinud ja need olid veidi metsaks kasvanud. Järgmisel suvel peab neid veelgi vähendama ja taimede vahele rohkem ruumi jätma. See onn see jama, kui sul on rohkem juurikaid, kui üks.

Peenra on hõivanud ka kosmosed, mis eelmisest aastast end ise peenra täis külvanud. Hea, et mul polnud õigel aega piisavalt aega ja innukust. Muidu ei õitseks peale flokside suurt midagi

Oihh, üks suur putk ilutseb kõige taga :) Selle jätsin tugevamatele kätele välja kaevamiseks.








Kukeharja põõsas meeldib mulle selles peenras hetkel enim. Sügise poole peaks ta kenasti põlema ka minema, ehk siis peaks õienutid kenasti punetama hakkama.







selleaastaselt hansalaadalt ostsin ühe floksi veel, sest mulle floksid väga meeldivad. 




Kosmosed ja floksid täitsa sobivad nagu.

 

No comments:

Post a Comment