Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Friday, August 10, 2012

Reis....maale

Jälle olen ma maal...tomatid tahavad ju hoolt, muru niitmist, õunadki hakkavad tulema. Eelmisel nädalal oli tarvis punaseid sõstraid korjata (mis osaliselt on veel tegemata). Siis tahtsin mustikametsa ja kukeseenele. Siis oli tarvis musti sõstraid korjata, keeta ja sellele eelnes ju maaskiaralli. Üks tore suvi hakkab selle moega mööda ju saama. Appiiiii...

Täna tegin järjekordset peenart ja mõtlesin eelmise majaomaniku peale, kes 12 aastaga ära väsis. Ei, mulle ikka meeldib väga peenraid teha, aias songida, tuhnida, kasvatada, korjata, keeta, aurutada ja jälle rohida, niita, peenraid teha....

Täna siis lõpetasin ühte projekti ja alustasin uut...mõistagi.
 

uus iirisepeenar :) Eks näis, kas ta jääb ka selleks


Otsin juba ju ammu lilledele - iiristele jt.  päikeselist kohta. Maja ees on meil nagu nõlvak, kust kevadel voolab lahinal vesi, suveks aga kuivab kokku. Nõlv aga on, ja sinna ma plaanin lilled istutada - iirised jm. nagu tiiginõlvale sobivad. Ja siis nii jätangi, et sinna nõlvale tulevad peenrad, aga vett ei ole.

Mul peaks olema endal nii 4-5 sorti. Plaanin need kõik sinna kokku vedada ja muudki on juba sekka vaadatatud, kokku kohmitud - õelt, tuttavatelt. 




Lõpetasin vanni (loe: veesilma) ümbruse, sest seal on kõik õitsemise lõpetanud. Sellega ootan nüüd järgmise aastani ja vaatan, mis sinna tekib ja siis arendan edasi.


mõned augustikuised õitsejad ka.

 
 





Tomateid saime väiksema kausitäie, need pistame veel niisama. Kuigi täna tulin sellele, et salatititega peaks peale hakkama ju, sest enamust saab ju aiast ju kätte. 
Ohh, see aeg tundus kaugemal olevat....





No comments:

Post a Comment