Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Wednesday, August 8, 2012

Mõned suvelilled siiski ka.



Aiamaal õitseb endiselt väga kaunilt tema: suvikõrvits. Hoolimata sellest, et need õied passivad kenasti pannile, mina neid küll praadida ei raatsi. Selleasemel ootame veidi ja sääme ikka suvikõrvitaid endit. Praetult nii õli ja tsuti võiga. Ohh kuis see maitseb hää, iga söögi kõrvale, salatisse ja seljanka sissegi mmmm..... Õnneks saan igal nädalal neid nii 5 tk. seega veame nädala välja. 


Minu esimesed ja ainukesed petuuniad, pakis oli 9 seemet, mis kõik ka üles tulid.



Kaksikkannus on minu amplilill. Ostsin selle taimed küll Türi laadalt, aga ilus on ta siiski


miski jaapani lillesegust jäi mulle silma tema.

Ei ole ma suvelillekasvataja veel. Aga järgmiseks aastaks mõned märkmed: kosmos meeldib mulle väga, seda võiks kasvatada ja peiulillega võiks algust teha siiski aprillis ja valida madalamad sordid. Nii kõrgeid ma kasvatada ei plaaninud.

No comments:

Post a Comment