Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Thursday, August 23, 2012

augusti keskpaik

Eelmisel nädalavahetusel oli juba tõsiselt sügisene, õhtud lähevad juba nii jahedaks, öökülmaohtu kinnitab ka ilmateade. Nädalavahetusele sai lisaks esmaspäeva, mis on mulle väga meeltmööda. Esmaspäev on minu päev - möödaminnes rohisin aiamaa, eemaldasin kasvu lõpetanud taimed, herned jm.  puhastasin ja korrastasin poole maasikamaast, täitsa plaaniväliselt ning võtsin kartulisaaki, mida mul omateada ei olnud. Nimelt pistsid kevadel siit-sealt aiamaalt nina välja kartulivõrsed, eelmisel aastal oli mul maasikate asemel neid maas üks rida. Lasin neil sel aastal kasvada, lootes, et ega nad teisi ei sega ju. Võtsin nad nüüd kenasti üles ja saaki sain oma väikse pangetäie, jumala muidu.

Ka toas võtsin südame kõvaks ja hakkasin pihta ühe ripakil nurgaga, kust kunagi oli sisse sadanud ja kuhu me seetõttu polnud tapeeti pannud. Kuna see kolle sai likvideeritud, siis nüüd otsustasin ikka selle nurga korda teha. Mõtteid on nii palju, aga teod ei taha järele käia. Sain selle nurga pea korda, et järgmisel korral tapeetida. Eks ma rohkem seetõttu kiirusta, et saaks remondiga köögis suure hurraaga pihta hakata. Seal tuleb ka väike värskendus teha, et oleks mõnusam toimetada.

No comments:

Post a Comment