Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Tuesday, September 2, 2014

Kuuseriisikad, kaseriisikad, pilvikudja ja paar puravikku


kuuseriisikad






vasakul roosad kaseriisikad ja pilvikukuhi


sel korral saime kenasid pilvikumikke, selliseid noori nööbikuid. Küll neid oli hea puhastada. Kaseriisikaid ja kuusekaid ka. Suured pilvikud mulle eriti ei meeldi, aga ega neid metsa ka ei jäta. Veel õnnestus leida üks kukeseen ja paar suuremat ja paar väiksemat pilvikut. Pilvikud on mu uued lemmikud. Paned aga kodus kohe pannile, veidi köögikoort või kohvikoort valmides peale ja lähevadki kohe kaussi söögiks.





praetud puravikud


Praadisin neid lihtsalt pannil, lisasin ka veidi suvikõrvitsaid, mõistagi, ning lõpus maitsestasin koore (-kohvi) ja soola ning pipraga. Keele viis kaasa.

Reede hommikul tuleb jälle seenejahile minna. Siis on äkki juba midagi uut tekkinud. Kauem ma oodata ei malda.

No comments:

Post a Comment