Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Tuesday, July 1, 2014

Ja olengi võilillenapsik


Ja olengi sealmaal, et napsin ka võililli!

Aga mitte sellepärast, et nad mulle muru sees ei meeldiks.

Ma lihtsalt tahaks mekkida võilillejuurekohvet.




Ajakulu siis 20 min. juurimisele, 30-40 min. küürimisele-puhastamisele. Ja siis kuivama. Hetkel nad kuivavadki.

Täna on sadanud terve päeva ilma pausita. Kuni kella 18.30ni. Eriti soe ka pole (äkki nii 16-17 C, peast, sest termomeetrit meil pole, või õigemini kusagil peaks olema. Aga kolimisest saadik on see kusagil kastipõhjas või kesteab kus.)

Kui ma tahan teada, mis ilm on, siis kiikan ukse vahelt, that's it.

No comments:

Post a Comment