Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Thursday, September 19, 2013

Minu arbuusid ja teised "eksoodid" kasvuhoones


Tillukesed teised kuid siiski päris valmis. Maitsest pole mõtet rääkida
See triibuline kasvab veel
Kollasel on punane viljaliha, ülimaitsev
Füüsal hakkab vaikselt valmis saama, lugesin, et nad peaks sügisel ise maha pudenema hakkama. Meie omad ei taha üldse veel varre küljest lahti tulla, ka sikutades mitte. Hoolimata sellest olen mõned prooviks ära kakkunud. Maitseb hää. Nad on kenasti värvunud küll. Aga ootan veel.
Minu pommu ehk baklazaan, Black beauty. Väärib nime küll, palju ilusam sellest piklikust klassikalisest baklazaanist.
Pommutaim ise selline, ka kenakene põõsas teine

No comments:

Post a Comment