Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Monday, July 9, 2012

Mündipeenar sai alguse

Rajasin uue-täitsa eraldiseisva mündipeenra. Sest teiste ürtide juurde ei taha ma seda tekitada. Ta pidavat palju ruumi hõivama ja teiseks ka laiutama kippuma. Nagu vist melissgi, mis mul hetkel niimoodi lõhub kasvada, et mai tea, mis sellest saab. Vot see kunst on mul veel õppimata, et kui üks taim oma, või miski ruumi nii täis kasvab, et seda peab lihtsalt välja kakkuma ja ära viskama hakkama. Ohh, mis asi see veel on. Ei tea, kas lilledega peab ka ühel päeval seda tegema. Aga mündiga ma ei pea, sest seda vajan ma palju, ja niiviisi muru sisse tehtud peenras käin lihtsalt niidukiga ümbert ja ongi ta piiratud. Hetkel on mul seal 3 sorti münte
1) meie vanalt aiamaalt pärit vana mündisort
2) Marguse emalt, Viimsist saadud (karvaste, suurte sinakate lehtedega) sort
3) laadalt soetatud miski peenem sort.

Neid tuvastama ma vist ei hakka niipea.

No comments:

Post a Comment