Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Saturday, June 14, 2014

Käisin Hansalaadal

Juhtus siis selline äge lugu Viljandis. Nimelt siis lisaks kogu möllule, olid esindatud ka mõned taimeaiad oma letiga, minu rõõmuks. Mõtlesin ja vaagisin siis, et mida osta võiks. Minu lemmikud on iirised ja floksid, hetkel. Ehk siis tahaksin nende sorte juurde, et tekiks selline tagasihoidlik valik, või kollektsioon. No väga tagasihoidlik, aga et oleks mitmeid liike.

Ja siis ühe leti ees ma siis vaatasin, ja soetasin ka paar huvitavat sorti. Ja siis minu kõrval hakkab rääkima iiristest üks kolleksionäär. Ja ta kutsub mind oma aeda. Ta elas seal lähedal, nii, et minu laat lõppes tema aias. Issand kui ilusad olid ta peenrad, iirised ju kõik õitsevad praegu. Ja ta pakkus mulle päris palju liike kaasa. Uskumatu lugu.

Ja ega ma nüüd tea, mitu sorti mul iiriseid on. Ikka päris palju. Eelmise aasta postitusest vaatan, et mul on neid 28ndal juunil õitsemas kolme tooni. 
http://kaubimaailm.blogspot.com/2013/06/juuni-oitekuu.html  ehk siis jaanipäeva paiku pildistatud. 
Hetkel õitsevad nad kõik. Ehk siis sel aastal on nad nii pea 2 nädalat varem õites. Sortide arvu saan järgmisel aastal alles teada. Aga oletan, et 10 ringis võib neid nüüd olla.

Aga laadajuttu veel. Käisin pisikese sugulasega ka miniloomaaias. Aru mai saand, kuidas saab sigadel selline karv seljas kasvada.









Laadalt soetsin juurde ka ühe floksi. Mõistagi ei tea ma sordinimesid. Aga neid on mul nüüd 4 sorti. Üks triibuline. Kui kõik sel suvel õitseksid, siis saaks "kollektsioonist" fotosid teha.

Laat oli väga võimas. Pool linna oli träni täis.  Leidus kõike, käsitöö tänav oli uhke. Süüa oli vähe. Olin pettunud, et ainult A Le Coqi telgist sai seda pannisööki ja vsjoo. Hiljem kuulsin, et toidulaat oli ka, aga sealt ei olnd ka praadi saada, vaid ikka söögiasju - äkojäätist jm. kraami. Ma kardan, et siiski oli asi selles, et me ei leidnud ala üles. Sest möll oli tõesti võimas.




No comments:

Post a Comment