Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Monday, May 5, 2014

roheline salat - uued trendid: vahtralehed ja kuusevõrsed



kurtsin siin eelmisel nädalal, et rohelise isu on. Ja samal ajal kiitsin, kui ruttu aed roheliseks on tõmbunud:)


Juhtusin pühapäeval "Halloo kosmost" kuulama, kus siis mulle ette nämmutati uued ja samas nii vanad salati koostisosad: noored vahtralehed, mustsõstralehed, võilillelehed ristikulehed, kuusevõrsed ja naat.


Kindasti oli midagi veel. Kuulan saate uuesti üle.




Seadsin siis karbiga sammud aeda ja korjasin isegi. Rohelist sai oma jagu. Naati ma ei armasta, seega võtsin seda vähe. Ja kõrvenõgest ma ära ei tunne. Kõik mida enne noppinud olen, on piimnõgeseks osutunud. Millegipärast neid ma ei taha.


Ja kuusevõrseid peaks aia äärde otsima minema, seega tuleb see retk eraldi ette võtta. Suure näljaga ma nii kaugele ei vinni minna:)

Aga kindlasti saab ka neid varsti maitsta.


Poest tõin ka Felixi Mango-chilli salatikastet ka peale. Keele viib alla....mmmmm....

No comments:

Post a Comment