Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Sunday, June 7, 2009

16 aug - KATUSE REMONDI TALGUD


Salamahti pandi siis laupäeva hommikupoolikul autole hääled sisse ning toodi Viljandist mingid kotid. Huvitav-huvitav. Ja saingi teada, et algab katuse parandus. Olin päris rõõmus.

Mina aga jätkasin oma akende projekti kriipimist-kraapimist-tolmutamist. Samal ajal lehti riisuv Moonika aga avastas, et ohhooooo .... mõni telliskivi turritab pärna all maast välja. Et lööb käe külge ja teeb ära, mis see siis ikka ära pole. Köki-möki. Ka minu õde pani käe külge ning ohh hädaaa, nii tunni pärast sai selgeks, et selleks kulub vaata, et tööpäev, et seda klaarida. Kulus mõned tunnid rasket kaevamist - sikutamist - tassimist. Tassijatel oli ni mõnigi kuri sõna keelel, sest seda , palju maapind puu all kive võib peita oli kõigile üllatuseks. Et siis lisaks katusetalgutele sai ka kivide talgu tehtud :)

Katus sai samuti parandatud nii, et tänase päevani pole sealt tilkagi vett läbi tulnud.

No comments:

Post a Comment