Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Tuesday, May 29, 2012

Rõdutomatid

Olen rahul selleaastaste rõdu potitomati taimedega. Nad on nii tugevad, kasvavad lopsakalt ja ajavad palju õienuppe juba. Ootan ja tassin iga päev neid hommikul rõdule ja õhtul tagasi. No ei tea kaua veel, nagu kass poegadega. Mitmel õhtul olen vandunud, et see on viimane vedamine. 



Olen teinud veel ühe tähelepaneku - kui taim kasvab piisavalt suureks, siis ei taha ta teistega enam ühes potis olla. Rõdukasti omad, kus mitu taime reas, on palju kiduramas seisus.Kast ise ju märksa suurem, aga ei sobi seal neile midagi, pean ikka harvendama teisi hakkama.

No comments:

Post a Comment