Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Saturday, July 2, 2011

Suvelilled

Proovisin kevadel istutada esmakordselt suvelilli erin. kastidesse. Õied on ikka väga meeldima hakanud. Eelmise aasta püsikutevaimustusele on lisandunud ka suvellillede temaatika.

Mitte-midagi-teadjana sai tehtud suurejoonelisi plaane ja välja tuli see, mis alati :). Õnneks polnud tulemus suur O, vaid midagi sai ka potikestesse edasi istutada. Hoiatan kohe, tulemus on äärmiselt tagasihoidlik.

Pikalt-pikalt olen oodanud, et kas need üldse kunagi õide lähevad. Kui poe daaliaid ja amplililli vaadata, siis mu rohelised irendid kriitikat küll ei talu. Mõtlesin suisa, et minu istutatud seemned on sattunud sellised, mis ei õitsegi. Mõned tagasihodlikud potikesed siiski on ette näidata

amplililled

(alustasid õitsemist juuni keskelt)

kivikilbikud ja kannikesed

kannikestest on paremaid pilte ka, kuid neid pean otsima veidi (alustasid õitsemist juuni keskelt)

kressid

(alustasid õitsemist pärast jaane)

Ja mõningaid õisi, nagu astrite ja suvedaaliate omi ikka ootan veel:

daaliate nirud varred


ja astrite omad


No comments:

Post a Comment