Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Tuesday, October 7, 2014

Padjakatted ja kannusoojendaja

Õnneks on nüüd õues sügis. See tähendab, et ma saan olla süümepiinadeta toas ja teha tubaseid asju. Õmblesin vahepeal veidi.



Kannusoojendaja presskannule







 padjakatted









 Suured said sellised enam-vähem tavalised, nunnud. Väiksed said minu jaoks uues lapitehnika stiilis - palkmaja tehnikas. Ma olin selles tehnikas pilti näinud ja hakkasin arendama. Hakkas väga meeldima.

Hetkel on juba uued asjad käsil. Ja homme saab kangapoodi juhhuuuu...

No comments:

Post a Comment