Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Sunday, December 8, 2013

Uus pereliige jälle majas

Eile sai siis tükk tehtud. Käisin tsintsiljade ja küülikute näitusel Rõngus ja tõin sellise loomakese koju. Nüüd on meil kassil ka sõber, ainult, et kass ise hetkel veel seda ei arva.















Tutvustuseks siis: tegu on ANGOORAKÜÜLIKUGA, kes kasvatab oma seljas luksuslikku angooravilla. Hetkel siis selline paljakspügatud isend mul kodus, aga varsti võiks ta armas karvapallike olla.

Muidu on ta ka ülinunnu ja ammusest ajast mu lemmikute killast loomake. Nüüd siis saan teada, kuidas elu koos temaga on.

1 comment:

  1. Hehh ... meilis oli kirjas, et blogis on võimalik ühe elukaga tuttavaks saada... Siin on neid uusi elukaid, kes tutvumist ootavad juba ju aga lausa mitu.

    Kass on armas ja igati kodune. Uuem pereliige aga tundub, mulle justkui mõne väikese tüdruku juurest ära kalpsanud kaisuloom, kelle peal omanik oma esimesi juuksuri oskusi rakendanud. :) Ütleme nii, et väga valge ja uudne, vaiab peagi lähemat uurimist ja tutvumist. ;)

    B

    ReplyDelete