Mine metsa!

Mine metsa!

Maale elama, mulgimaa talu häärber, Kaubi,

Kolisin pealinnast maale elama, Lõuna-Mulgimaale - koju, päriseks. Et aknas oleks tuli, aed hoitud ja suur maja soe.

Nii kui päike kõrgemalt käima hakkas, olime igal võimalusel maanteel, ninaots maa poole. Nii 5 aastat. Kuni....
...pakkisime kogu kola linnast kokku ja tõime kohale. Nüüd on esimene talvgi üle elatud. Ja me oleme elus....
Siin on mu netipesa, kus mõnus mõtiskleda. Lisaks ilutseda käsitöö seltsis. Sekka mekkida kõrvitsakeeksi, või kringlit või mõnd muud mu lemmikretseptide hulgast.

Friday, June 28, 2013

Juuni - ÕITEKUU






vähemalt minu aias on see nii
















Ei ole viltu pildistatud, vaid ongi nõlva peal. Ma pikalt vaagisin, mida majaesise kuumaastikuga peale hakata. Ei saa koppa ka naljalt sinna tellida, kes maa siledaks ajaks. Kevadeti voolab sealt allikas otse tee peale ja sealt otse alla, naabri juurde, tema ukse alt läbi, orgu. Nii, et lohk peab jääma, muidu uputab mul oma aia, ja mis veel hullem, ka aiamaa üle.

Peenar on alles nii noor, et pean siin vaatama ja uurima, et mida, kuhu, millal istutada, et õitsejad ikka väikest efekti ka annaks. Hetkel teine selline lage veel. Aga egas ma pole mingi uhke miksija ka.

Õitekuu on meil kohe-kohe möödas. Ja nüüd pean aiast õitsejaid tikutulega taga otsima - pigem pean neid netti otsima suunduma, et mis meil juulis õisi näitab, ja siis poodi.





No comments:

Post a Comment